15.10.17

ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ η λέξη Επανάληψη

Επανάληψη σημαίνει ότι δεν κατάλαβες ποτέ σου , τα λάθη που έκανες και το σύμπαν συνομώτησε να στα ρίξει ξανά μπροστά σου
Γιατί όμως?

Δε θέλω εύκολες απαντήσεις, όπως ήμουν μ@@@@κας και φτηνές δικαιολογίες του τύπου δεν άξιζε και μπλα μπλα

Όχι φίλε μου.
Στον κόσμο που ζούμε , η μόνη αλήθεια που θα δεχτώ είναι μόνο ΜΙΑ
''ΕΙΧΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ?''

Θα σου μιλήσω πολύ απλά....πάρα πολύ απλά

Πόσο αντέχεις να αποβάλεις  τον εγωισμό σου ώστε να δεχτείς ότι ζει ακόμα το συναίσθημα

Να δεχτεις να γίνεις ένα με αυτό και να κυλιστείς μαζί του σε μια αμμουδιά.
Να λερωθείς στην ανάγκη.
Να κλάψεις στην ανάγκη.
Να παρακαλέσεις στην ανάγκη.
Να φτάσεις στα όρια της λογικής σου στην ανάγκη
 και λίγο πριν το τελευταίο σκαλοπάτι να έχεις τη δύναμη να ξανασηκωθείς.

Η λέξη ''ανάγκη'' δε πηγάζει από την έννοια ''έχω ανάγκη να μου δώσεις'' αλλά από την έννοια ''έχω ανάγκη να σου δώσω''

Σου έδινα τον ουρανό με τα αστερια για να σε φωτίζουν και εσύ κοιτούσες αν υπήρχαν και άλλοι πλανήτες.

Όχι. δε δέχομαι την εύκολη απάντηση ήμουν μ@@@@κας,
Αυτή τη λέξη τη λένε μόνο όσοι δεν άκουσαν την καρδιά.
Υπερ μετρο εγωισμό μου θυμίζει.
Ευχαριστώ δε θα πάρω,
Αγαπώ τη ζωή και την στραγγίζω σα σφουγγάρι
και όπου βγει
όσο αντεχω

Αλλά μ@@@κα τον εαυτό μου δε θα θεωρήσω ποτέ ,
πόσο περισσότερο εσένα που εγώ είχα διαλέξει να έχω πλάι μου.

Κ.Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες