11.10.17

΄Το παρόν είναι η στιγμή μου και σου ανήκει



ΕΣΥ είσαι Το παρόν  μου

..........Μια στιγμή κοντά σου  και αλλάζουν όλα

Σβήνει το παρελθόν για πάντα
Το παρόν γράφει τη δική του Ιστορία

Ο χρόνος που κύλησε μακριά σου ήταν ατέλειωτος
Έπρεπε να σε συναντήσω στο ΣΗΜΕΡΑ
Στη χαμένη μου πατρίδα
Στις ξεχασμένες αναμνήσεις μου

Στις σκέψεις που πέθαιναν το ξημέρωμα  
Στη μοναξιά του χαμόγελου
Στα αδιάβαστα ηλεκτρονικά γράμματα
Σε όλα εκείνα που με οδηγούσαν να γράφω, να σβήνω 

Σε όλα εκείνα που με οδηγούσαν να ψάξω να σε βρω
Πολύχρονοι δρόμοι αναζήτησης.......

Πόση δύναμη χρειάστηκε για να γκρεμίσω τη δική μου φυλακή 
Όμως δε θα το μετρήσω σε κούραση
αλλά σε δάκρυα ελπίδας, γιατί από  αυτά ξαναγεννήθηκα
και ήρθα...Κοίτα με 
Υ.Γ.Νιώσε με

Κ.Χριστινα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες