24.9.13

ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΝΑΥΑΓΗΣΕΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΑΓΙΣΣΕΣ

πηγή στην επιλογή του τίτλου μου : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=178522952188648&id=131275253580085
………………………………………………..

Η προσπάθεια του ανθρώπου να υπερβεί τους περιορισμούς των υλικών του δυνάμεων με σκοπό να χειραγωγήσει την πραγματικότητα μέσω της πνευματικής οδού ονομάστηκε ‘’μαγεία’’, και ο αιώνιος εχθρός που την απομυθοποίησε, ονομάστηκε επιστήμη.


Όμως τα ανθρώπινα συναισθήματα ποτέ δε τιθασεύτηκαν και γι αυτό ανακάλυψαν τρόπους ώστε να διοχετευτούν σε μυστικά περάσματα όπως είναι η μουσική.

Η μουσική σα σύνολο, παραμένει ένα μυστικό πέρασμα στη παραπάνω ‘’μαγεία’’.

Δεν υπάρχουν όρια στη δύναμή της.

Στάθηκε ικανή να ελέγχει τον αόρατο κόσμο τις σκέψης, γιατί πρόθυμα θυσίασε την ασχήμια του υπαρκτού στην ωραιοποίηση του φανταστικού κόσμου.

Αυτό είναι η μουσική και γι αυτό θα παραμείνει ελεύθερη να στολίζει τις σκέψεις μας.

ΡΟΔΑΥΓΗ
 
‘’θέλω… απόψε να σε δω,

Κι έχω τόσα να σου πω…………….

Λόγια ξεχασμένα

Βαθιά κρυμμένα.

Έζησα, μόνος τόσο καιρό……….

Ήμουν καράβι στον ωκεανό…..

Μακριά χαμένος

Στα κύματα παραδομένος

Έλα και κάνε με ξανά να νιώσω τη χαρά

Τη φλόγα της αγάπης…..

Την έξαψη της μάχης…..

Τράβα με κοντά, πάρε με αγκαλιά

Και δως μου ένα φιλί να φύγουμε ΜΑΖΙ ……’’

πηγή στην επιλογή του τραγουδιού μου από youtube : ΡΟΔΑΥΓΗ AxmisBertas – 

video :  TheXristinak
 
 
 Ευχή μου………..!!!

ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΩΝ ΧΡΥΣΩΝ ΣΟΥ ΜΑΤΙΩΝ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟ.

Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ.

ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.

ΤΙΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΖΗΣΕΙ..

ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ….ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠ’ ΟΛΑ…..

Δε στο’ χω πει ακόμα………..
πηγή στην επιλογή της ευχής μου: Ναζίμ Χικμέτ
 

 Καλό φθινόπωρο
xristina all time

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες