31.3.12

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ.,,,,,,,,,,,,,,,,,ΚΑΝΤΟ!!!!!!!!

(η εικόνα είναι από Christos Patri και φίλοι του FB)
- Οι πουτάνες επιβιώνουν

- Γιατί?

- Είναι τυχερές, διότι έχουν μεγάλα οπίσθια

Σεξιστικό αλλά αληθινό!
Και τρέχα εσύ να δεις τι φταίει.
Τίποτα , παιδί μου δε φταίει


Λύσε τα μαλλιά σου να φανούν μοιραία,
φόρα ένα καυτό σορτσάκι , πάρε το ύφος της χαμηλοβλεπούσας
και κάνε ντου στο πρώτο μπαράκι της Συγκρού,…
α! μη ξεχάσεις να δηλώσεις και υποψήφια κόμματος στις επερχόμενες εκλογές…

ΜΕΓΑΛΟ ΙΜΑΤΖ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΟΥ!...
Έτσι απλά είναι όλα στη πουλημένη εποχή που ζούμε. Τι νόμιζες?

Από ρηχότητα σκαμπάζουμε πολλά…εύκολο το παραμύθι……!!!!!!!!!!

Πάρτα κι εσύ που τρέχεις σε γυμναστήρια για μπόντυ!!!.... αντε βρε μακάκα!

ΑΝΤΕ να βρεις από τώρα παραλία ξεπούλητη για να το παίξεις μακάκας.
Δεν το κατάλαβες ακόμα ότι οι πουτάνες και οι κατσαρίδες θα επιβιώσουν???…


ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ!!!!!!!!
…και είδα στον ύπνο μου τον βαμβακούλα ντυμένο νύφη!!!!!!! Και μου είπε! …το έπαιξες?......ακόμα αναρωτιέμαι ….
ποιό απ όλα!!!!!!!!!!!!!!

………….ante kala proskina ton alax ή όπως αλλιώς θέλεις να λέγεται.




ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!
(Αυτή η σακούλα είναι διασπώμενη, αλλά μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ξανά και ξανά…)

και μη τολμήσει κανείς να μου κολλήσει την ταμπέλα της εθνικίστριας.
Γιατί απλά αγαπώ Ελλάδα με το υπέροχο παρελθόν και το άσχημο μέλλον.

πάμε τώρα για ψυχανάλυση……..ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ ΙΚΑ ΜΟΥ γιατί δεν έχω ασφάλιση?

θέλει μαγκιά φίλε μου για όλα!!!!...1/1/2012...ένας φίλος το είπε!
όχι τυχαία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες