13.3.12

Ο ‘’ΤΖΑΜΠΑ’’ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ


Μετά το άρθρο με τους  ΕΡΑΣΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ,  (http://xristinakampa.blogspot.com/2012/01/blog-post_30.html )
ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τους διάσημους πλέον, ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ. .

Και δεν αναφέρομαι, στη χαζή ετικέτα που μας κόλλησαν κάποιοι φίλοι μας Ευρωπαίοι, αλλά σε μια ράτσα ‘’δίποδων’’ που φτιάχνουν σχέσεις, όπως οι εραστές, για επιβεβαίωση του νόθου ανδρισμού τους από τη θεωρία, στην πράξη.


Φαίνεται, μέσα από τα e-mail που πήρα, ότι η οικονομική κρίση της εποχής, χτυπάει και μ ένα διαφορετικό πλέον τρόπο τα ερωτικά μας προβλήματα.
Γιατί ήρθατε και παντρέψατε τους άπιστους με τους τζαμπατζήδες!!!

ΝΑΙ, και ο άπιστος, και ο τζαμπατζής, αν τους προσέξεις καλύτερα είναι από την ίδια ράτσα δίποδων!

Υ.Γ. Υπόψη, ότι τα δίποδα που κυκλοφορούν, δεν είναι προνόμιο μόνο των αρσενικών αλλά και κάποιων θηλυκών υπάρξεων σ αυτό το πλανήτη.



Γιατί : Είσαι μία γυναίκα ανεξάρτητη και εργαζόμενη. Ζεις στο δικό σου σπίτι. Έχεις καλύψει τα προβλήματα επιβίωσης και η καθημερινότητά σου κυλάει ήρεμα.
Και ξαφνικά σου προκύπτει ο Άντρας για οικογένεια!! Προσεκτικός σε όλα,  με έντονο ενδιαφέρον στην επαγγελματική και κοινωνική του αποκατάσταση.
Διαθέτει ‘’μαύρο’’ χιούμορ αλλά συνεχή χαμόγελο!
Φιλόδοξος - αφοσιωμένος στα θέλω του.
(Σου αρέσει αυτό το ροζ σενάριο, έτσι?)


ΝΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΗΜΑΔΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ  ότι πρέπει να το ξανασκεφτείς πιο καλά μαζί του. 

Ξεκινάμε ………….!!!!!
Στο πρώτο ραντεβού , θα σου πετάξει την ατάκα
- Σε παρακαλώ θα μ αφήσεις να πληρώσω εγώ τα ποτά μας, γιατί είναι το πρώτο μας ραντεβού… ..μη χαίρεσαι…..., ας το έκανε χωρίς να το πει, κάτι κρύβει!

Στο δεύτερο ραντεβού, κάνει την κίνηση για να πληρώσει αφού εσύ ήδη έβγαλες τα χρήματα από το πορτοφόλι και πλήρωσες…
..….κατάλαβες τώρα?......

Στο τρίτο ραντεβού, σου ζητάει να του μαγειρέψεις το αγαπημένο του φαγητό γιατί εργένης ο τύπος, αλλά από μαγειρική δεν σκαμπάζει.
….όχι, δεν είναι κακό, αλλά έτσι σου ξεκαθαρίζει ότι αφού δε ξέρει να μαγειρεύει, ποτέ δε θα σου κάνει το τραπέζι στο σπίτι του ----- που να ξοδεύεται τώρα!!!...

Στο τέταρτο ραντεβού έρχεται στο σπίτι σου με μια αλλαξιά για να μείνει, και από το πέμπτο και μετά σου ζητάει αντικλείδι.
Θρονιάζεται στον καναπέ, απολαμβάνοντας την άνεση και φροντίδα που του χαρίζεις και στο δικό του σπίτι κατοικούν πλέον οι αράχνες.
……αλλά μειώνεται η κατανάλωση των λογαριασμών ΔΕΗ, θέρμανση κ.λ.π.  – σωστός ο τύπος!!!....
Καλώς σε βρήκε ο νέος οικοδεσπότης, σ ένα σπίτι που κυριολεκτικά τα πληρώνεις όλα εσύ!

Όταν λείπεις σε παίρνει τηλέφωνο και σου λέει.
- Αγάπη μου, είμαι σπίτι , τώρα γύρισα. Είχα πάει με τους φίλους μου παραλία..
Όταν έρθεις φέρε μου και δύο γύρους να φάω, γιατί δε μου μαγείρεψες σήμερα!

- Αγάπη μου, σε περιμένω να πάμε με τους φίλους μου για καφεδάκι, πλήρωσε όμως και το καφέ του ‘’τάδε’’, επειδή είναι σε ανάγκες και εγώ έχω επάνω μου μόνο 10 ευρώ.

- Αγάπη μου, τελειώσανε τα ξύλα από το τζάκι, αγάπη μου τελειώσανε οι  μπύρες από το ψυγείο, αγάπη μου τελείωσε το αφρόλουτρο, αγάπη μου …κ.λ.π. …..
……γενικά φροντίζει να σου υπενθυμίζει πάντα  ότι κάτι τελείωσε !!! περίεργο ε?.....


Διάβασε και τρεις παραδειγματικές ιστοριούλες!!!!

Βράδυ Πέμπτης.
Βγαίνετε για φαγητό. Του λες να κάνει μια στάση στην τράπεζα γιατί θέλεις να τραβήξεις λίγα χρήματα.
Όταν κοιτάς το χαρτάκι της απόδειξης σε ρωτάει.
- Πόσα έχεις μωρό μου?
- Ικανοποιητικά θα έλεγα  αγάπη μου, γιατί?
- Θα μου αγοράσεις μια μηχανή? ….κάγκελο η γκόμενα!!
(…ξέρω, ξέρω τραβηγμένο, αλλά κι αυτό έχει ειπωθεί, όπως θα μπορούσε να ειπωθεί, η φράση, ωραία, ….σήμερα κερνάς εσύ!...)
ΟΧΙ ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ! Την προηγούμενη ημέρα ήθελε να σε στείλει στην τράπεζα για να του πληρώσεις το δάνειο των 900 ευρώ που χρώσταγε, γιατί αυτός θα ήταν εκτός πόλης!!! Καλό έτσι???...λες και οι τράπεζες κατοικοεδρεύουν μόνο στη γειτονιά σου!

Βράδυ Παρασκευής.
Πάει ο κύριος στην αγορά και γυρνά με πέντε σακούλες. 
Καλησπέρα κορίτσι μου, έλα να σου δείξω τι αγόρασα σήμερα. Βρήκα φοβερές τιμές σ ένα αντρικό κατάστημα, και αγόρασα  αυτό….αυτό…αυτό κ.λ.π..  Σου αρέσουν?
Του εύχεσαι καλοφόρετα και αναρωτιέσαι, αν έκρυψε κάπου και για σένα ένα μικρό δωράκι - έκπληξη!
(…..εσύ, εξάλλου, ποτέ δεν τον άφηνες παραπονεμένο)
Όχι, δεν έκρυψε κάτι για σένα, αλλά θα ξανακατέβει από βδομάδα στην αγορά, γιατί του λείπουν και καινούργια παπούτσια

Την επόμενη εβδομάδα.
Ντριν, χτυπά το τηλέφωνο.
Απαντάς.
- Που είσαι μωρό μου?.... σε ρωτάει όλο γλύκα!!
- Στην αγορά μωρό μου, του απαντάς με έκπληξη
(το ήξερε ότι ήσουν αγορά, γιατί ρωτάει?)
Και σου απαντάει - Α! ωραία! Εμένα τι μου πήρες?
(…....ε! ναι!!!......θυμήθηκε τα παπούτσια που είχε ανάγκη)

Θέλεις κι άλλα?...δε φτάσανε?
Έλα πάρτα κι αυτά, γιατί τόσο οξυζενέ στο κεφάλι σου, δεν άφησε αέρα στο μυαλό σου.

Σε κάθε βραδινή βολτίτσα τα έξοδα είναι μισά μισά!!!!!!!....ΝΑΙ !? …
για μέτρα στο τέλος της διασκέδασης πόσα χαράτσια πλήρωσες!!!

Σαββατόβραδο, ο τζάμπα σου έχει κέφια.
Με το κολλητό του κι εσένα μαζί, πάτε στο μπαράκι.
Λίγο πριν το λογαριασμό, σκύβει ο κολλητός του και σε ρωτάει
- Γιατί δεν έχετε κοινό ταμείο αφού είστε ζευγάρι?
@!!@!!!!@@@@……..τώρα τι να του απαντήσεις? ….σκέφτεσαι…. Υπομονή!!.
(ήδη πλήρωσες τα ποτά όταν ήρθε ο λογαριασμός, γιατί ο κύριος θυμήθηκε να πάει τουαλέτα ή να χορέψει ή να πιάσει σοβαρή κουβέντα με κάποιον γνωστό του,!!.)


Από εκδρομούλες? , πώς πάμε? Καλά?
Χαχαχαχα!!! Εδώ θα ρίξουμε γέλιο!

Καλοκαιράκι, θάλασσα,
Ε??!! κάποιο τριήμερο θα βρεθεί να πάτε κάπου τα δυο σας! Σωστααά?
Λάθος!, ο τζάμπα σου δεν έχει χρόνο, γιατί μετά το τριήμερο στη Μύκονο με τους κολλητούς του, δεν του έμεινε ρευστό για επιπλέον έξοδα!!!!!
Εκτός αν θέλεις να του κάνεις εσύ ένα δώρο – ταξίδι? ….ΘΕΛΕΙΣ??


Με λίγα λόγια,
Όταν ακούσεις τη φράση
‘’Τι θα μου πάρεις?’’
ΔΙΩΞΤΟΝ.
Είναι αρκετό για να καταλάβεις ότι δεν έχεις εσύ σχέση μαζί του,
αλλά αυτός με την τσέπη σου.

…..γνωστό το ποίημα του Γεωργίου Σουρή, ….ας του κλέψω ένα μικρό κομμάτι του , για να το φέρω στα μέτρα που προσαρμόζεται πλέον και στις ανθρώπινες σχέσεις.
Χαρά στους χασομέρηδες! χαρά στους αρλεκίνους!
Γι' αυτό το κράτος, που τιμά τα ξέστρωτα γαϊδούρια,
σικτίρ στα χρόνια τα παλιά, σικτίρ και στα καινούργια!
-----------------------------------------------
Και των σοφών οι λόγοι θαρρώ πως είναι ψώρα,
πιστός εις ό, τι λέγει κανένας δεν εφάνη…
αυτός ο πλάνος κόσμος και πάντοτε και τώρα,
δεν κάνει ό, τι λέγει, δεν λέγει ό, τι κάνει..
-------------------------------------------------
Σουλούπι, μπόι, μικρομεσαίο, ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης, λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι, κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
Κι από προσπάππου κι από παππού , συγχρόνως μπούφος και αλεπού.
Και ψωμοτύρι και για καφέ το «δε βαριέσαι» κι «ωχ αδερφέ».
Πηγή των στίχων: goodstory.gr/o-ellas-iroon-xora-gaidarous-bgazeis-tora-stixoi-tou-georgiou-souri-enan-aiona-prin/




ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ  ΣΤΑ ΔΙΠΟΔΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ


το video από Crystallikh

Ελεονώρα Ζουγανέλη Τα Λέμε (Γαμώτο) στίχοι new song 2011HQ - YouTube


ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ!!! - Χριστίνα Καμπά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες