24.2.12

ΗΡΘΕ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ!!!!!

(ας κάψουμε τον καρνάβαλο της ρηχότητας!!!!!)

Σου στέλνω μια θαραλέα απάντηση, γλυκανάλατε ΡΑΤΑΠΛΑΝ! που παριστάνεις τον ανώνυμο, και προσβάλεις πραγματικά εκείνα τα παιδιά με την επισημη ονομασία των ανωνύμων!

Εδώ μέσα ότι γράφεται, μιλάει πάντα με αλήθειες και γι αυτό έχει ονοματεπώνυμο αυτό το blog!
Tην επόμενη φορά που θα έχεις το θάρρος-θράσσος να σχολιάσεις οποιαδήποτε ανάρτησή μου,
βάλε σε παρακαλώ και το ονοματάκι σου, αν δεν είσαι ''ΚΟΤΑ''!!!!!!

ΟΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ,
ΑΝ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ!
ΡΑΤΑΠΛΑΝ-ΚΑΡΝΑΒΑΛΕ ΤΩΝ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΔΥΚΤΙΩΝ.

Έχω δικαίωμα να γράφω αλήθειες , αφού έχω και αποδείξεις.
Δεν είπα κάτι συκοφαντικό για κανέναν- αλλά μόνο αλήθειες με τρανταχτές αποδείξεις!!!
ΜΙΛΩ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ κύριε γνωστέ-άγνωστε????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

πάρε τωρα το τραγουδακι σου και δωσε βάση στην εικόνα και τα λόγια
(και πολύ σου πάει γατάκιιιι!!!!... )
εμένα να με φοβάσαι, γιατί είμαι από ΘΕΣ/ΝΙΚΗ και όχι Βουλγαρια όπως (αν και μεταξύ μας δεν εχω τιποτα με την όποια φυλή, με τα ανδρείκελα κάτι μου την σπάει. Η ΔΕΙΛΙΑ ΤΟΥΣ! - ΚΟΤΑ!!

1 σχόλιο:

  1. Αυτός ο ραταπλαν είναι καμμένος σαν άτομο. Κερατας κ καμενος , τι να λεμε τώρα! Μπράβο κοπελαρα μου που δε μασας. Μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες