21.1.12

ΦΤΗΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - αντεχουμε?


''Όσο ψάχνεις ένα ΦΩΣ στους ανθρώπους τόσο περισσότερο ΣΚΟΤΑΔΙ ανακαλύπτεις !!! ''

π.χ.
- Ένα μπουκέτο από λουλούδια αγάπη μου για σένα
- Οοοο!! Τι όμορφη έκπληξη!

(δε το έκανα για σένα, αλλά για μένα, επειδή γουστάρω να πηδ,,,ω κ άλλη γκόμενα)

Εύκολα χαρίζουμε!
Όταν έχουμε συμφέρον χαρίζουμε και δείχνουμε τρυφεροί
Ενώ τι είμαστε?
Ένας σάκος γεμισμένος με σκέτα …….
Αυτό είμαστε!

Και αν κάτσει πονηρή/πονηρός που θα σε πλευριτωθεί κ θα σου κάτσει στο κεφάλι θα σου φερθεί με τόση δήθεν ειλικρίνεια που θα νομίσεις ότι είναι Άγγελος!!!
γιατί δε βάζεις δίπλα της/του τη λέξη ΔΙΑΒΟΛΟΣ για να δεις τελικά, ότι κι αυτή κέρδος έχει από σένα?
Ο ύπνος μας θρέφει καλά! ….μόνο αν πληγωθεί ο εγωισμός, ξυπνάμε!



Κατάντησαν εμπόριο τα συναισθήματα.
Αλλά το έχουμε ξαναπεί. η αγάπη είναι Ικανότητα!.... ήταν και θα είναι ικανότητα.

........Οκ… δε με γουστάρεις, με γεια σου με χαρά σου, αλλά γιατί βολεύεσαι με δανεικά ? δανεικά όλα και γυρνούν στον αφέντη τους, σωστά?

ΜΑΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΡΠΙΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ και εμείς ψάχνουμε να δούμε γιατί πονάμε ακόμα.
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ.
Αλλά ΜΟΝΟ ΕΓΩ.

Γιατί?

……Φτηνές σχέσεις…. Το έγραψα στο τίτλο!!!

Όσο μεγαλώνουμε τόσο τρομάζουμε μη μείνουμε μόνοι και τόσο περισσότερο επιλέγουμε σχέσεις, όχι από αγάπη αλλά συμφέρον. (SEX-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΧΡΗΜΑΤΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ! μπλα μπλα κ.λ.π.)

Μια ερώτηση έχω μόνο στα παραπάνω!...μαζί σου θα τα πάρεις όλα τα προηγούμενα?

Αν ναι, πες μου και μένα το τρόπο για να σταματήσω να μιλώ όλο για συναισθήματα και να καταντώ κουραστική στους ανθρώπους που με διαβάζουν.

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ‘’ΒΟΛΕΥΤΩ’’ ??? ….λόγω τιμής πανεύκολο! (Το έχω δοκιμάσει και ξέρω)
Αλλά τι ζωή που δεν έζησα, θα τη ΖΗΣΩ?
……………………………………………………………………………….

Κι έτσι φεύγουμε σαν πεταλούδες
Γιατί ποτέ κανείς μας δε μας βρήκε το δίκιο
Τι κρίμα , η ζωή μας να είναι μόνο ένα λεπτό στο τίποτα του λίγο απ όλα!

Έρωτας και ζωή δεν πάνε πακέτο τελικά.
Δεν έχει νόημα να σκέφτομαι. γιατί εχω μάθει να αισθάνομαι,
να νιώθω, να χτυπά η καρδιά μου κάθε λεπτό
ακόμα και όταν λείπεις....καλό βράδυ.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες