23.8.11

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

κάποιος είπε...
"Η αγάπη δεν είναι απλά ένα συναίσθημα σαν όλα τα υπόλοιπα
Στην πραγματικότητα είναι ένας τρόπος να υπάρχεις μέσα στον κόσμο!
Είναι τρόπος ζωής. Ένας τρόπος να δεις τον εαυτό σου και τους άλλους!"

...............εγώ αναρωτιέμαι όταν αυτή η αγάπη εξαπατηθεί άδικα, μαζί της φεύγει και η αξιοπρέπεια σου. Αυτός ο κόσμος καταρέει μέσα σε δευτερόλεπτα και εσύ συλλέγεις κάθε κομμάτι του μήπως και καταφέρεις να τον ξαναφτιάξεις για να ζήσεις.

  
''Κάποτε ζωγράφισα ένα φάρο, αργότερα κατάλαβα ότι ήμουν σ ένα σκοτάδι από κύματα και είχα ανάγκη το φως του για να πατήσω στεριά''


Αποφάσισα να ακολουθήσω τα σημάδια της νύχτας για να βρω και πάλι εκείνο το φάρο.
Ακούω την ανάσα της θάλασσας, τα κύματά της με τρομάζουν , δε διακρίνω τη στεριά, αλλά πρέπει να κολυμπήσω. Ψάχνω το φάρο μου. Πίσω από τα βράχια κρύβεται το φως του. Τα βράχια θα με χτυπήσουν. Το σώμα μου φοβάται. Επιμένω. Έχω ανάγκη από αυτό το φως.
Μεσάνυχτα, οι αντοχές μου λιγοστεύουν.
………..Πες μου ‘’σ αγαπώ’’ , θέλω το σκοτεινό σήμερα να περάσει στο χθες και να μ αφήσει να πατήσω στεριά…..


Υ.Γ. : Στην Αγάπη, η αξιοπρέπεια είναι η δυναμή της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες