26.5.11

ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ

 ‘’…….Και θα είμαι ευτυχισμένη κάθε φορά που θα βρίσκω καινούργιους λόγους για ν’ αγαπώ τους συγκάτοικους αυτής της χώρας γιατί στηρίζουν τη Δημοκρατία,
γιατί η βάση της Δημοκρατίας στηρίζεται στην αρετή.....''

Ναι, το στοίχημα χτες το κερδίσαμε !!!!

Με σύμμαχο τις ειρηνικές διαθέσεις μας προβάλαμε την αγανάκτηση, χωρίς μολότοφ και φωνές, χωρίς χρωματισμένα πανό και VIP πρόσωπα.

Αρνηθήκαμε να παίξουν στις πλάτες μας παιχνίδια ατομικών συμφερόντων και γίναμε μια ''δυνατή σιωπηλή'' φωνή που ζήτησε μια καλύτερη κοινωνία για τους πολίτες της.

Δε γνωρίζω τι προβλέπετε στο άμεσο μέλλον και ποια κατάληξη θα υπάρξει,
αλλά γνωρίζω ότι ακόμα και σε γυάλα να με βάλουν να ζήσω
πάλι θα βρω οξυγόνο για να αναπνεύσω.


….ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ….
τα ξαναλέμε, ραντεβού στο ίδιο μέρος :-)
Ευχαριστώ
Χριστίνα Καμπά


ΛΟΓΟΣ - ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ
Φυσικά δικαιούμαστε όλοι να έχουμε τη προσωπική μας γνώμη.

Έπεσε στην αντίληψη μου, μια πολύ ειλικρηνής και τίμια απάντηση που πήρε ο φίλος blogger http://apokalipsis999.blogspot.com/2011/05/blog-post_26.html, ο οποίος είχε αντίθετη άποψη γύρω από το θέμα ''των ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ''
απλά εμένα με βρίσκει σύμφωνη η άποψη της ΜΑΡΙΑΣ, http://karamela-ok.blogspot.com/
που του απάντησε..
''...καταρχήν ξέχνα τι και πως και που και ποιος
Δεν σου άρεσε αυτό που είδες εχθές; δεν ανατρίχιασες με την εικόνα τοοοοσων Ελλήνων ενωμένων που μαζεύτηκαν αυθόρμητα; ναι αυθόρμητα έγινε! εγώ αυθόρμητα πήγα δεν με πήρα κάποιος με το ζόρι! ποιοι είναι αυτοί που το έκαναν; ωραία λοιπόν εγώ τα διοργάνωσα όλα! με λένε Μαρία τάδε. δεν το κρύβω το είπα. τι κατάλαβες; άλλαξε κάτι τώρα; και το πανο εγώ το έφτιαξα. Δεν πληρώθηκα από κανέναν, είχα μια κουρτίνα και ένα σπρέι στο σπίτι μου και είπα ας ζωγραφίσω και ένα μήνυμα έτσι για τους Ισπανούς! επειδή είπαν ώρα και μέρα δεν ήταν αυθόρμητο; δεν ήταν αυθόρμητο που σε 2 μέρες μαζεύτηκαν 40000 / 50000 άνθρωποι μόνο στην Αθήνα; μετά λες αναφέρονται σε καποιους, ψαχνουν συγκεκριμενους και παρακατω απαντας ψαχνουν τους αφελείς! και μαζεύτηκαν οι αφελείς. και ποιο το αποτέλεσμα; κανένα! έφυγε το μνημόνιο; όχι! μίκρυνε το χρέος; όχι! ξέρεις ποιο ήταν το αποτέλεσμα για μένα αυτών των αφελών; ότι επιτέλους ΕΝΩΘΗΚΑΝ! λίγο το έχεις αυτό; είπαν είμαστε εδώ ρε όλοι μαζί! αν θες ρε Έλληνα ΜΠΟΡΕΙΣ! Εγώ δεν έχω ξαναδεί τους Έλληνες ενωμενους, τοσους πολλους χωρις κομματικες σημαιες, χωρις να εχουμε κερδίσει στο euro η στην eurovision! το καταλαβαίνω ότι είσαι επιφυλακτικός! και εγώ είμαι! αλλά κάτι πρέπει να κάνουμε! ας βγούμε έξω προς το παρόν γιατί το ότι φτάσαμε ως εδώ φταίει πολύ το γεγονός ότι έχουμε χαθει. χαθηκαμε! θελω δανεικά και πάω στην τράπεζα όχι στον αδερφό μου! θέλω δουλειά και πάω στον κολο βουλευτή και όχι στον γείτονα μου!
ελπίζω να μην με παρεξήγησες εγώ τα έγραψα αυθόρμητα :)  ....''


'Vertigo' by U2


ΦΥΓΑΜΕ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!

1 σχόλιο:

  1. οπως το ειπες ευτυχως αρχιζουμε να ξυπναμε! τα ξανα λεμε! στο ιδιο μερος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες