1.12.10

ΟΛΟΙ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ''ΜΑΙΜΟΥ''...

Έχεις προσπαθήσει κάποιες στιγμές να γράψεις οτιδήποτε κατευθείαν στο blog χωρίς να χρησιμοποιήσεις κάποιον κειμενογράφο από πριν και φυσικά χωρίς αποθήκευση?.... Μέγα Λάθος!….


Λοιπόν, για να μη μακρηγορώ…(αν και το κάνω αρκετές φορές…σόρρυ)… σήμερα ήταν μια καταστροφική μέρα ‘’δια χειρός’’ χριστίνας.

Έγραφα για πολύ ώρα, άμεσα, χωρίς μεσάζοντες (π.χ.στικάκι ‘’προϋπολογισμού’’’) και τελικά το μετάνιωσα.

Ναι, αλήθεια λέω, διότι ότι ετοίμασα για τα νέο μήνα που έρχεται, απλά είπα στο τέλος τη μαγική έκφραση που όλοι λίγο πολύ θα είπαν….. που πήγαν οι σκέψεις μου, οέο?

Δεν είχε αποθηκευτεί τίποτα.
Είδες τι κάνει η άμεση εγγραφή με μια οθόνη?
(…σαν να αναπόλησα τώρα το μπλε στυλό με τις καθάριες λευκές σελίδες…..)

Τέλος πάντων, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε και φύγαμε για κάτι που εμένα με εκφράζει και σήμερα παρόλες τις αναποδιές …….Πάμε?

……......................

ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΟΠΆΤΙΑ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΊΑΣ ΠΡΌΣΕΧΕ ΝΑ ΒΡΊΣΚΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΌ ΚΤΉΡΙΟ, ΓΙΑΤΊ ΟΙ ΜΑΪΜΟΎΔΕΣ ΔΕ ΈΧΟΥΝ ΚΑΛΌ ΠΡΟΦΊΛ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΝ .......αλλά και ούτε γερό αναβάτη!...

σύνηθες φαινόμενο των καιρών....αλλά αν ακούσουμε προσεχτικά τα λόγια του τραγουδιού, διαπιστώνουμε και το τι φταίει σήμερα.....
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΒΑΣΟΥΛΑ .....(ξέρει εκείνη)

Από χρήστη στο youtube TyhaspartosPhillip
(σ ευχαριστώ – Χριστίνα)

Και έτσι καθώς ξέκλεβα στιγμές στο διαδικτυακό χώρο μετά τη προσωπική ‘’καταστροφή μου’’ για να ηρεμήσω, έκλεψα λίγα λόγια από ένα διάλογο...

Β.Κ. : από πότε αφήσανε τη ζούγκλα, ρε παιδιά, οι μαϊμούδες και βγαίνουνε φωτογραφία?

Φ.Γ. : Βρε τρελό! Δεν κατάλαβες! Βγαίνουν γιατί έμαθαν ότι το ‘’animal planet’’ έχει ‘’excibition’’ και ψάχνει μοντέλα!!!!

Β.Κ. : Ευτυχώς που υπάρχει το ‘’ animal excibition’’ και τελικά τις καττατάσουμε εκεί 

Φ.Γ. : Α! ΞΕΧΑΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ‘’next top monkey model’’ …. ΧΑΧΑΧΑ!!! Εδώ κλαίω μόνος μου…χαχαχα!!!

Β.Κ. : ΧΑΧΑΧΑ!!! Του χρόνου θα είναι και για αρσενικούς! Να πάρουνε τις μαϊμούδες τους να πάνε

Φ.Γ. : Α! Εκείνο θα έχει να κάνει με χορό…… θα είναι το ‘’ so gorilla you think you can dance" χαχαχαχα!!!!

……και μεταμεσονύχτια υπάρχει και η μαγειρική όπου καταλήγουμε τα ξημερώματα σε ‘’ready delivery’’!

Γουστάρω ελληνική τηλεόραση και γουστάρω όταν δεν έχει τίποτα από πρόγραμμα ……!…. και έτσι διαβάζω έξυπνες σκέψεις (στο διάλογο το παραπάνω αναφέρομαι).

όλοι φωνάζουν ‘’Περνάμε κρίση’’ και γέμισε αυτό το κουτί από κριτές που πληρώνονται ….ωχ σόρρυ ! που κρίνουν ήθελα να πω! και κρινόμενοι που κατακρίνονται και καταλήγουμε οι απ΄έξω να είμαστε εμείς προς αποχώρηση γιατί κάναμε λάθος (εκείνοι το λένε, όχι εγώ,,,,,, που είναι το λάθος μας οέο?).

Ο ‘’ΒΒ’’ επανήλθε (μήπως έφυγε και ποτέ?) για να φέρει εικονικές ίντριγκες και έφερε το νέο αδελφάκι του, το ‘’MS’’ όπου μας μαθαίνει τρόπους να χορταίνουμε χωρίς να τρώμε (έξυπνο έτσι?) και φυσικά μετά την εικονική μάσα ρίχνουμε και ένα τραγουδάκι ανεξάρτητης κορώνας με το ξαδερφάκι FS…. για να αισθανθούμε ότι διασκεδάσαμε, καλό έ?

Αυτή η ελληνική τηλεόραση έχει σκεφτεί τα πάντα για μας σαν τα άπαντα του ………Θυμάται κανείς την αρχαιότητα?...τι λέω τώρα ε?... εντάξει, ούτε κι εγώ, (μη χαίρεσαι χέρι – χέρι με το Κ) δεν αναφέρομαι σε σένα, απλά αναρωτιέμαι αν υπάρχει στα γονίδια ακόμα κάτι από Ελλάδα ή μείνανε μνήμες-πέτρες που φιλοξενούνται (φυσικά όχι εδώ) σε κάποια μουσεία του εξωτερικού..

και εμείς είμαστε και πάλι αχάριστοι…..ντροπή!

Και φυσικά αφού χαλαρώσουμε έρχονται και οι χίλιες νύχτες που ποτέ δε ξημερώνουν αλλά γουστάρουν να μας γεμίζουν με ‘’σεβντά’’ ...... (λες και δε μας έφταναν τα 400 χρόνια )….. και παίρνω αγκαλιά το μητσάκο και αναπολώ στιγμές χωρίς σκέψη και έτσι κοιμάμαι….η μαϊμουδιά μου πάει γάντι

Έτσι λοιπόν η επικαιρότητα προσαρμόζεται σε ότι αντέχω να ακούω και η τηλεόραση γίνεται ΕΥΡΩΠΗ…(εμείς κυνηγάμε αυτή και αυτή σιγά σιγά απομακρύνεται….καλό κι αυτό!)

Είδες μια μαϊμού τι μπορεί να κάνει?

Προχτές άκουσα και τη νέα διαφημιστική καμπάνια ‘’Είστε από Αργεντινή, Σομαλία, Καζανμπλάνκα (που λέει ο λόγος δηλαδή) και δε ξέρω εγώ από πού?...θέλετε να γυρίσετε στη πατρίδα σας και δε μπορείτε?...εμπιστευθείτε μας, θα σας πάμε μέχρι το αεροδρόμιο εκ του ασφαλούς και με δικά μας έξοδα… βρε παιδιά, μήπως να δήλωνα κι εγώ από Τουμπάι (τι λέω τώρα!)……. και να τη κάνω?

Έλα, τα παραλές, νεύρα έχεις γιατί κάτι δε σου κάθισε….προχώρατο

Έχουμε γιορτές σε λίγες μέρες…

Σοβαρά?

Ναι, δεν είδες το ‘’ΤΖΑμ..’’’ που μετράει μέρες?

βάλε τα χεράκια πάνω από το τραπεζάκι γιατί εδώ δεν ήμαστε για να τα παίρνουμε, κόψε τη διαφήμιση.

Όχι , αλήθεια λέω, έρχονται Χριστούγεννα.

Ωραία, μέτρα μέρες γιατί όταν θα πάρεις το σπίτι του ΄΄μίκυ’’ εσύ δε θα έχεις ούτε για νοίκι.

ΜΑ!

ΆΣΕ ΤΑ ‘’ΜΑ’’ και ξεκίνα να τη κάνουμε.

Να σου πω, τώρα που το θυμήθηκα, αφού οι γείτονες ανοίγουν τα σύνορα για να περάσουν ελεύθερα τα ‘’καρντάσια’’ στην Ελλάδα, δε κάνουμε κι εμείς το ανάποδο?

Ποιο?

Να ανοίξουμε τα σύνορα, για να φύγουμε εμείς!

Στο Τουμπάι μια φορά, δε πας….ξεκόλλα!....

ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ….ευχαριστώ που ανεχτήκατε να ξεκλέψω λίγο από το χρόνο σας..... κρίμα που δε διαβάσατε το πρωτόγραφο....
(ανέβηκα με τα σκαλοπάτια γιατί το ασανσέρ το είχαν καλέσει οι μαϊμούδες....
ΚΑΤΈΒΑΣΕ ΤΟ ΟΠΛΟ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΓΩΘΕΙ...για όσους είδαν και το video)

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!

xristina all time










6 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!!!!
    Κάποτε το παθα κι εγώ αυτό το μη αποθήκευση και κόντεψα να σπάσω τον υπολογιστή απο την τσαντίλα μου. Έκτοτε έβαλα μυαλό, ακόμα κι αν γράψω μια λέξη δεν ξεχνιέμαι.
    Όλα αυτά που ανέφερες παίζουν στην τηλεόραση???Χμ...Ενδιαφέρον! Η δική μου τηλεόραση είναι μια όμορφη μαύρη διακοσμητική νότα στο καφέ σαλόνι μου. Σπάει την καφετίλα βρε παιδί μου! Το κακό είναι ότι θέλει και ξεσκόνισμα...
    Μαϊμουδοχαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλώς το κορίτσι!
    εγώ θα το ομολογήσω, σπάνιες οι φορές η τηλεόρασή μου να είναι σβηστή...είναι και μια εικονική παρέα κάποιες φορές και αστην να παίζει μόνη της.....
    καλό απόγευμα να έχουμε αλεξανδριανή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνα δημήτρη μου!...καλές γιορτές να έχουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμ εγω παντα ετσι γραφω χωρις κειμενογραφο και χωρις αποθηκευση...
    κι οτι βγει...δεν με πολυκαιει αλλωστε ολες οι σκεψεις μου τετοιες μπερδεμενες ειναι...

    καλο μηνα Χριστινακι!
    τα ειπες ολα σαν χειμαρος και πολυ να ευχαριστηθηκα...
    ετσι και χειροτερα ειμαστε...

    φιλια σου πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα νεραϊδά μου, που να διάβαζες το αρχικό! .... (σ αυτό δεν είπα πολλά....άλλη φορά θα προσέχω)
    Καλό Σ/Κ να έχεις!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες