25.11.10

ΑΛΗΘΕΙΕΣ

ΓΙΑ ΑΛΛΟΎ ΞΕΚΙΝΆΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΎ ΚΑΤΑΛΉΓΟΥΜΕ ... αλλά τα διαφορετικά αξίζουν, είναι και πιό αληθινά!
ίσως στο δρόμο μου να χάνομαι, ίσως στο δρόμο μου να μπερδεύομαι, αλλά το ταξίδι αξίζει όχι ο προορισμός .... (Γνωστό σε όλους).
Σήμερα ένας ξεχωριστός άνθρωπος φιλοξενήθηκε στη γειτονιά μου και άγγιξε τη καρδιά ...
εσείς απλά ... υποδεχθείτε τον ... το αξίζει
(Μπορεί να είμαι επιλεκτική στους ανθρώπους, αλλά δε με διαψεύδει το ένστικτό μου !!!!!!!!!!)
... Θα ξαναμιλήσουμε μαζί ....

Θέμα: Ελπίδα ....
Σε ψάχνω ...
Μεσ'το πλήθος που τρέχει
Κι απορεί μα δε βλέπει
Όσα γύρω του βίαια αλλάζουν ...

Σ'έναν ήλιο που καίει
Μα τη σάρκα που τρέμει
Τα κεριά δε μπορούν να ζεστάνουν ...

Στον αέρα που πνέει
Μα τη γη που αναπνέει
Πνιγηρά-μαύρα νέφη σκεπάζουν ...

Μεσ'τη φύση που ουρλιάζει
Μα όσο κι αν σε τρομάζει
Τα ουρλιαχτά της για λύση δε φτάνουν ...

Στα ποτάμια που σβήνουν
Και ρωγμές μόνο αφήνουν
Καθώς το άνυδρο χώμα χαράζουν ...

Σε ψάχνω ...

Μεσ'τα μάτια που κλαίνε

Στα παιδιά που δε φταίνε
Για έναν κόσμο που άλλοι τους φτιάχνουν ...

Στέβη Σαμέλη (A Walk In The Clouds)

www.samelistevi.blogspot.com



... Θα ξαναμιλήσουμε μαζί γιατί οι αλήθειες γίνονται σκέψεις και οι σκέψεις εικόνες που οδηγούν σε μια ΕΛΠΙΔΑ
χριστίνα καμπά
σας ευχαριστώ



4 σχόλια:

  1. Χριστίνα πολύ όμορφες οι "Αλήθειες" σου.
    Και να ήξερες πόσες φορές γι' αλλού ξεκίνησα κι' αλλού η ζωή με πήγε...

    Με το δεύτερο βιντεάκι έπιασες φλέβα...
    Το προσθέτω πάραυτα δεξιά κάτω στο sidebar μου με τα πολύ αγαπημενα μου και το ήδη υπάρχον από live εκτέλεση

    Καλό σου Σ/Κ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο καποια στιγμη της ζωης μας και μετα επιβαλλεται να γινομαστε επιλεκτικοι με τους ανθρωπους που μας περιβαλλουν...
    κι ας μην το κανουμε παντα...

    πολλα νεραιδενια σου φιλια!!!
    το τραγουδι του Θηβαιου αγαπημενο και υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εικονογραφώ τη σκέψη που με φέρνει κοντά σας...ευχαριστώ για την όμορφη επισκεψή σας.
    Καλό Σ/κ σε όλους μας.

    Υ.Γ.1 φίλη μου, φυσικά και το τραγουδάκι που σου άρεσε να το βάλεις στ' αγαπημένα σου

    Υ.Γ.2 εσύ νεράϊδα μου, ότι και να σου γράψω νιώθω ότι ήδη θα το ξέρεις. Να προσέχεις και να χαμογελάς.

    ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες