16.9.10

ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ http://areyoureadytorocktv.blogspot.com/ (για λίγο)

http://areyoureadytorockmyblog.blogspot.com/


ok φίλε μου το πήρα ήδη!... (και όσο για τη φλέβα....ναι, το έπιασες το νόημα..... καλό βράδυ) Αν και δεν θα ήθελα να θυμηθώ ότι μου φέρνει αναμνήσεις άσχημες........
επειδή όμως ένας φίλος με προκάλεσε, για πολύ λίγο θα το έχει στο δικό (μου) ρυθμό ζωής
......(Υ.Γ.,,,,πως σου ήρθε τώρα βρε δημήτρη, και το ζήτησες ένας θεός ξέρει..... ελπίζω να αξίζει το κόπο...αν και σ' αυτό το τραγούδι δημιουργούνται άσχημες αναμνήσεις...χτύπησες φλέβα.....).... τέλος πάντων....
δικό σου, να είσαι καλά και να δημιουργείς, η φίλη σου χριστίνα....


....... σου έδωσα ότι μετάφραση μπόρεσα.....
όποτε το ζητήσεις εδώ θα είμαι.
χριστίνα


Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΓΩ


ΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ . ΟΧΙ ΕΙΠΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ

ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ

ΟΧ ! ΟΧΙ ΕΙΠΑ ΠΟΛΛΑ , ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΑΡΚΕΤΑ

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Σ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣ , ΝΟΜΙΖΩ Σ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ

ΝΟΜΙΖΩ Σ Ε ΕΙΔΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ

ΜΕ ΚΑΘΕ ΨΙΘΥΡΟ ΚΑΘΕ ΧΑΡΑΜΑ ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΟΥ

ΣΚΕΨΟΥ ΑΥΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ ΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΧΛΩΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΝΑΝΤΕΥΩ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ , ΕΙΠΑ ΑΡΚΕΤΑ

ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ

REM - χάνοντας θρησκεία μου

Σου παραδίδω τη σκυτάλη.... το τραγούδι είναι άπαιχτο!
χριστινα καμπά.

και αυτό απλά.....δικο σου!!!!!!!!......

2 σχόλια:

  1. :0))) kalhspera xristina moy arese pws topo8ethses toys stixoys giayto kai soy zhthsa thn adeia na to dhmosieysw oso gia to pws moy hr8e...taxoyme perasei oloi ligo poly :)gine anagnwsths edw http://areyoureadytorockmyblog.blogspot.com/ to allo to blog pou egines de to polyxrhsimopoiw....xtyphsa fleva? xaxa toxw ayto xixixi thnx gia th douleia pou ekanes :0))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://areyoureadytorockmyblog.blogspot.com/
    ok φίλε μου το πήρα ήδη!... (και όσο για τη φλέβα....ναι, το έπιασες το νόημα..... καλό βράδυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες