21.9.10

ΕΝΤΑΞΕΙ.....ΞΕΡΩ.....ΑΣΥΓΧΩΡΕΤΗ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΕ ΟΤΙ ΝΙΩΘΩ

Εντάξει , ξέρω , είμαι ασυγχώρετη.........
''Η ζωή του κάθε ανθρώπου είναι ένα ημερολόγιο στο οποίο σημαίνει να γράψει μια ιστορία, και γράφει μια άλλη''
 James Matthew Barrie

............... κάπως έτσι............... να ζητώ να φύγει το τώρα.........
θυμίσου.......συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού


Να μ' αγαπάς

Στίχοι: Νικολακοπούλου Λίνα
Μουσική: Libedinsky Carlos
Εκτέλεση: Τρίφωνο
(Ερωφίλη - Νίκος – Δημήτρης)-

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά
Να με κρατάς αγκαλιά σφιχτά γιατί μου πήρε πολλά το εφτά
εκτός κι αν είπα εγώ το έλα σ' όλα αυτά

Μακάρι να ‘ναι η καρδιά μου ρόδι τυχερό
να στο χαρίσω να στάζει αγάπη ένα σωρό
Στα μαξιλάρια και στο χαλί να ξεχαστώ να μου λες πολύ
Κι ας κάνει ο φόβος κι άλλη τρύπα στο νερό

Να περπατάμε χέρι-χέρι ως το πρωί
Του τραμ οι ράγες κάτι ξέρουν δεν μπορεί
Τα χρόνια φεύγουν, γοργά περνούν και μ’ αναμνήσεις μετά γυρνούν
Μικρά τα ονόματα που όλα τα χωρούν

Να μ’ αγαπάς με τα λάθη μου όλα στη σειρά
Στο σινεμά στο κορμί μου κόλλα τρυφερά
Δεν ειν’ ο κόσμος ιδανικός, για το ταξίδι είναι δανεικός
Για να ‘χει όνειρα να κάνει ο ένοικος

Να μου μιλάς μεσημέρι, βράδυ και πρωί
Στα ξαφνικά, στο μικρό μπλακ άουτ της Δ.Ε.Η.
Και μέχρι να ‘ρθει ξανά το φως, αυτός ο λόγος ο πιο κρυφός
θα δει ν’ ανοίγουμε μια πόρτα στη ζωή

Να μ’ αγαπάς εαυτέ μου σ’ έψαχνα παντού
Κι ενώ ενοχές κι αντοχές μου ‘δίναν ραντεβού
απ’ τα ακριβά μου στα πιο φθηνά κι απ’ τη φωλιά μου στο πουθενά
συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά
Να μου μιλάς σιγανά στ’ αυτί γιατί σ' ακούνε την νύχτα αυτή
παλιά μου όνειρα που χρόνια είχαν κρυφτεί
δεν είμαι κάποια άλλη............. απλά δε βρίσκω λόγια να σου μιλήσω....ίσως γιατί, τι κρίμα, .....πάλι να μη θέλω να είσαι εδώ και πάλι να λείπεις..... γιατί απλά , όπου και να ζήσεις δίπλα μου,,,,, μόνο .....καταστρέφεις ////////ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ////////////////
και να ζητώ να έρθει το τώρα..............................
.........All my life I had been looking for something, and everywhere I turned someone tried to tell me what it was.  I accepted their answers too, though they were often in contradiction and even self-contradictory.  I was naïve.  I was looking for myself and asking everyone except myself questions which I, and only I, could answer.  It took me a long time and much painful boomeranging of my expectations to achieve a realization everyone else appears to have been born with:  that I am nobody but myself.  ~Ralph Ellison, "Battle Royal"
είναι ότι νιώθω......

υπάρχουν στιγμές που μου λείπει το ''χθες'' κι εγώ πρέπει σ' ένα συνεχές ''αύριο'' να βαδίζω..... εντάξει, έρχεται η στιγμή, εκείνη, που απλά κι εγώ κουράζομαι.....οκ.....κάτι μου λείπει, κάτι θυμάμαι....όπως κι όλοι, φαντάζομαι...άνθρωποι είμαστε, όχι υπερ-άνθρωποι , στα επόμενα κάτι άλλο θα σας πω.
παρείτσα μου καλό βράδυ

2 σχόλια:

  1. ναι κοριτσακι μου εχεις δικιο...
    ειναι στιγμες που μας λειπει το χτες και ομως καλουμαστε να συνεχισουμε σε ενα αυριο που δεν ειναι τελικα οπως το ονειρευτηκαμε...

    ανθρωποι ειμαστε και οχι υπερανθρωποι και καποιες φορες θα λυγισουμε και θα σταματησουμε να γονατισουμε και ισως μεινουμε εκει καποιο καιρο γονατισμενοι...
    δεν πειραζει...
    αρκει να ξανασηκωθουμε...να προχωρησουμε κι ας ειναι βαρυ το φορτιο που κουβαλαμε...

    νεραιδενια σου φιλια καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ ευχαριστώ νεράϊδα μου... καλό βράδυ να έχουμε....αύριο μιά άλλη μέρα...όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες