14.6.10

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΗΜΟ (βιντεο 27ο)

Ishtar - Last Kiss        -     وسوف نقول وداعا مع قبلة




....ακολουθώ τα καραβάνια της ερήμου, ακούω τη δική σου φωνή
να προσεύχεται για μένα, ζητώ μια όαση να με λυτρώσει .....................
....σύντομα θα μου μιλήσεις.....Θα είμαι εκεί...
____________________________________________________________

-Οι καρδιές βοηθούν πάντα τους ανθρώπους ?
-Μόνο εκείνους που ζουν τον Προσωπικό τους Μύθο.
(Ο Αλχημιστής , Paulo Coelho)
____________________________________________________________

ακουσέ με.......

Η έρημος παίρνει τα όνειρά μας, μακριά από μας και δεν επιστρέφουν πάντα.
Ξέρουμε ότι, χρησιμοποιούμαστε σε κάτι……
Εκείνα που δεν επιστρέφουν γίνονται ένα μέρος των σύννεφων,
ένα μέρος των ζώων που κρύβουν τα φαράγγια,
ένα μέρος του ύδατος που προέρχεται από τη γη.



…Γίνονται μέρος όλων.

.. Γίνονται η ψυχή του κόσμου.


... Η ψυχή του κόσμου όμως τρέφεται από την ευτυχία των ανθρώπων


Γι’ αυτό υπάρχει μια μεγάλη αλήθεια σε αυτό το πλανήτη….......
Η επιθυμία της ψυχής για να τραφεί από την ευτυχία των ανθρώπων,
συνωμοτεί με ολόκληρο το σύμπαν για να πραγματοποιήσει το προσωπικό μας όνειρο, το προσωπικό μας μύθο. Τη βαθύτερη επιθυμία μας.
Τη μόνη πραγματική δική μας υποχρέωση.


Να θυμάσαι ότι η ζωή προσελκύει τη ζωή και υπάρχει μόνο ένα πράγμα που καθιστά ένα όνειρο αδύνατο να επιτύχει:
'ο φόβος της αποτυχίας’
_______________________________________________________________________________________

Ακούω την ανάσα της δίπλα μου, είναι η καρδιά, η δική μου καρδιά, 
δε θα την αφήσω μόνη γιατί είναι ο δικός μου θησαυρός,
..................ο δικός μου προσωπικός μύθος..........................
(σκέψου με τη καρδιά, αγάπησε με το μυαλό)
Χριστίνα

2 σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες